Over Ons
De Boardroom is dé nieuwe, maandelijkse business talkshow over creativity, marketing en digital: een 45 minuten durend studioprogramma, waarin we met twee wisselende tafelgasten elke aflevering ingaan op actuele trends en uitdagingen binnen de business, marktontwikkelingen en -cijfers duiden tot de laatste nieuwsfeitjes bespreken.
Doelgroep: primair het midden- en hoger managementkader werkzaam voor of bij (digital) marketing, merken, bureaus tot online (tech)platforms en mediabedrijven. Secundair: iedereen die geïnteresseerd is in wat er speelt in de wereld van creativity, marketing en digital en daar op een laagdrempelige wijze meer over te weten wil komen.
Distributie: via YouTube & Spotify/Apple Podcasts (i.s.m. Mediahuis/Audiohuis). Release vanaf november 2024.
Presentatie Ronald ter Voert, sidekick Bert Hagendoorn:
Ronald is presentator, dagvoorzitter, talkshowhost en bovenal media-entrepreneur. Bekend van tv, radio, pod-/vodcasts, webinars en het modereren van events op het gebied van innovatie, digital, ondernemen, marketing tot technologie. Eerder was hij onder meer hoofdredacteur bij Broadcast Magazine & Emerce en tv-producent bij Endemol, SBS/Talpa en Fremantle/RTL. Daarnaast adviseert hij uiteenlopende bedrijven als lid van de Raad van Advies. Hij is tevens jurylid bij de Dutch Interactive Awards. Ronald is eigenaar van RTV MEDIA en initiator van De Boardroom.
Bert is specialist in positionering en groeistrategie voor creatieve bureaus en bedrijven in de Nederlandse creatieve sector. In de afgelopen 15 jaar heeft hij ruim 150 klanten begeleid naar de volgende fase. Hij is medeoprichter van Agency Engines, een consultancybureau voor creatieve bureaus. Daarnaast is Bert oprichter van stichting Dutch Digital Design, lid van de Raad van Advies van de Dutch Design Week en jurylid voor diverse creatieve awards. Als klap op de vuurpijl werd hij nummer 7 in de Reclamebureau100 van de Media100, de lijst van invloedrijkste personen in de Nederlandse bureauwereld.
We zijn te bereiken op: info@deboardroom.live
Credits: visual identity Bart Heideman, videographics Woodwork Amsterdam, website & socials Sjoerd Hagendoorn.