Alle afleveringen
					Aflevering 2				
				Is de directiekamer digital-savvy genoeg? Zijn jongeren nog into reclame? En: tonen merken genoeg creatief lef? 
Yvette Belt-Beekman (Alfred) & 
Chris Kersbergen (Rabobank)
				
					Aflevering 3				
				Is het vak 'overspecialiseerd'? Wat is nog de marketingwaarde van B Corp? En: kracht van brand experiences genoeg benut? 
 Antoinette Hoes (Hoes Strategy) & Micha Medendorp (Marie-Stella-Maris)
				
					Aflevering 4				
				Gaat AI aan Nederland voorbij? Breekt social shopping nu écht door? En: staat diversiteit nog op de agenda? 
 Patritia Pahladsingh (Accenture Song NL) & Wouter Kolk (ex-Ahold Delhaize Europe & Indonesia)
				
					Aflevering 5				
				Is jouw bedrijf al klaar voor search in AI? Wordt marketing à la Temu de norm? En: leggen merken het af tegen influencers?
Eline Deutekom (Flority Agency) & Steven Lammertink (The Cirqle)
				
					Aflevering 6				
				Laten we X, Insta en WhatsApp achter ons? Wat is de toekomst van creatieve zzp’ers? En: zijn AI-agents dé sleutel tot succes? 
Miriam van der Heijden (Randstad) & Brian Hirman (iO)
				- YouTube
 - Spotify
 - Apple Podcasts
 - Release 11 maart 2025
 
					Aflevering 7				
				Hoe digitaal inclusief is jouw bedrijf? Is duurzaamheid nog een USP? En: wordt branchebreed samenwerken een must?
 
Virginia Yanquilevich (Dopper) & Boris Nihom (Dentsu Benelux)
				- YouTube
 - Spotify
 - Apple Podcasts
 - Release 25 maart 2025
 
					Aflevering 8				
				Voelt jong talent zich nog thuis in reclame? Ontbreekt het in marketing aan leiderschap? En: hoe stretchbaar is een merk anno nu?
Harry Dekker (ex-Unilever, adviseur) & Marvin Koppejan (Woodwork)
				- YouTube
 - Spotify
 - Apple Podcasts
 - Release 8 april 2025
 
					Aflevering 9				
				Breekt mixed reality nu écht door? Hoe overbrug je de generatiekloof op de werkvloer? En: zijn er voldoende vakvrouwen in de board?
Natascha Chamuleau (Snapchat Benelux) & Margriet de Kroon (TicketSwap)
				- YouTube
 - Spotify
 - Apple Podcasts
 - Release 22 april 2025
 
					Aflevering 10				
				Wordt het ‘Europa Digital First’ voor bedrijven? Staart de board zich blind op AI? En: duwt private-equity bureaus naar de afgrond?
Anneke Keller (ex-PostNL/Wehkamp/Coolblue) &
Victor Knaap (Monks)
				- YouTube
 - Spotify
 - Apple Podcasts
 - Release 13 mei 2025
 
					Aflevering 11				
				Zijn organisaties digitaal vaardig genoeg? Is audio een blinde vlek bij marketeers? En: bouwen socials eigen AI ecosystemen?
Charlotte Grotenhuis (MassiveMusic) & Patrick Petersen (AtMost)
				
					Aflevering 12				
				Zijn virtuele artiesten een must-have voor merken? Kunnen influencers nog zonder clickbait? En: is merkbouw op z’n retour in de board?
Lizzy van der Ligt (Influencer) & Django Blanchetta (SuperHeroes)
				- YouTube
 - Spotify
 - Apple Podcasts
 - Release 10 juni 2025
 
					Aflevering 13				
				Zijn communities de nieuwe socials? Legt authenticiteit het af tegen scripted content? En: wordt branded radio onderschat in de marketingmix?
Stacey Rookhuizen (Bombilate Media) & Herbert Visser (Mediahuis Radio)
				- YouTube
 - Spotify
 - Apple Podcasts
 - Release 1 juli 2025
 
					Aflevering 14				
				Is co-creatie the next thing in marketing? Moeten socials achter een digitaal slot? En: wint de P van psychologie terrein?
Mariëtte Huber (Reddit) & Charles van Winsen (mindsync)
				- YouTube
 - Spotify
 - Apple Podcasts
 - Release 9 september 2025
 
					Aflevering 15				
				Behoudt tv zijn dominante positie? Moeten leiders meer lef tonen? En: mist vakmanschap in creatie? 
 
Tisha van Lammeren (Odido NL) & Marc Oosterhout (Eastwood)
				- YouTube
 - Spotify
 - Apple Podcasts
 - Release 23 september 2025
 
					Aflevering 16				
				Moet je creativiteit aan banden leggen? Kan je succesvol innoveren buiten je categorie? En: moeten bureaus aan een kwaliteitskeurmerk? 
 
 Letty Faas (Sonos) & Fred Moolhuijsen (PitchResult)
				- YouTube
 - Spotify
 - Apple Podcasts
 - Release 7 oktober 2025
 
					Aflevering 17				
				Worden humanoïde robots onze collega’s? Zijn medewerkers dé nieuwe brand ambassadors? En: dwingt AI marketeers terug naar de basis? 
 
 Dolly van den Akker (McDonald's) & Herman de Vries (Hypersolid)
				- YouTube
 - Spotify
 - Apple Podcasts
 - Release 21 oktober 2025
 
					Aflevering 18				
				Onderschatten marketeers de potentie van gaming? Is de afnemende aandachtsspanne zorgelijk voor de business? En: denken Nederlandse contentmakers te klein? 
 
 Kaja Wolffers (Amazon Prime Video) &  Daan Unger (Lumiq)
				- YouTube
 - Spotify
 - Apple Podcasts
 - Release 4 november 2025
 
					Aflevering 19				
				Dave Frauenfelder (KPN) & Remon Buter (WPP Media)
- YouTube
 - Spotify
 - Apple Podcasts
 - Release 18 november 2025
 
					Aflevering 20				
				Cathelijne Noortman (MSQ Sport + Entertainment) & Rutger Tuit (YouTube Benelux)
- YouTube
 - Spotify
 - Apple Podcasts
 - Release 2 december 2025
 
					Aflevering 21				
				Afke van de Klashorst (Unilever) & David Snellenberg (Creative Gym)
- YouTube
 - Spotify
 - Apple Podcasts
 - Release 16 december 2025
 
					Aflevering 22				
				Valerie van Schaick (Alpine) & Olivier van den Bossche (MediaMarkt Benelux)
- YouTube
 - Spotify
 - Apple Podcasts
 - Release 13 januari 2026
 
					Aflevering 23				
				Marwan Guedamsi (Aidem Agency) & Menno Wielhouwer (Team Liquid)
- YouTube
 - Spotify
 - Apple Podcasts
 - Release 27 januari 2026